fredag den 19. oktober 2012

En start...

Hmm, hvordan starter man en blog... Skal jeg præsentere en færdig blog for mine (forhåbentlig) fremtidige læsere..

Skal jeg bygge op lidt efter lidt og risikere at miste evt. interesserede læsere, som tænker, øhh - hun er da ikke så krea..

Jeg kunne også starte med en give away..

Måske skal jeg kombinere det alt sammen :-)

I øjeblikket går min tid dog med, at kreere til en udstilling. Jeg har mange ting klar. Nogle eksempler er mine flettede tasker, som jeg hygger mig meget med at flette. Dem kommer I til at se meget mere af :-)





6 kommentarer:

  1. Hej Anja !
    Velkommen til blogland. Håber du bliver rigtig glad for at være her, og en del af et dejligt kreativt netværk som det også er :)

    SvarSlet
  2. Hej Anja.
    Velkommen til en ny og spændende verden. Kig forbi min blog hvis du skulle få lyst.

    SvarSlet
  3. Hej Anja.
    Velkommen her til blogland. Du er meget velkommen til at besøge min blog madebyme-helena.blogspot.com
    Jeg kan nemlig se, at vi deler samme interesse:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena.
      Tak for din hilsen, og fordi du har meldt dig som mit første medlem :-). Du har faktisk løst et problem for mig, for jeg vidste ikke, hvordan man får faste læsere. Da du havde markeret, kom den gadget automatisk frem, dejligt :-).

      Slet
  4. Hej Anja. Det er jeg glad for at høre, det jo altid rart at kunne hjælpe hinanden og har du flere spørgsmål så spørg endelig, så håber jeg, at jeg kan svare på dem.

    SvarSlet
  5. Velkommen til og meget flotte tasker

    Du er velkommen til at besøge mig på superprinsessen.dk

    SvarSlet